niedziela, 26 października 2014

Piankowa

Piankowa półkolista spódnica. 
Jak widać na ostatnim zdjęciu, od środka jest podklejona szarą bawełną? To chyba bawełna :) Usiłowałam dojść do tego jak uszyć ją dwustronną, ale w efekcie nie podołałam temu wyzwaniu. Dodatkowo moja maszyna odmówiła szycia pianki tak, by mogła być 2 kolorowa. No niestety. Finalnie wybrałam 'śliską' śliwkową stronę. Materiał to taki pseudo cienki neopren. 
Nie wzięłam poprawki na to, że spódnica będzie sama odstawać, a nie opływać luźno biodra i w związku z tym powinnam była zrobić ją ciut dłuższą. Ale trochę schudnę i nie będzie obciachu ;).
Bardzo podoba mi się ten materiał, mam go jeszcze trochę i będę kombinować z bluzą mozajkową - część elementów śliwkowych, a część szarych, z lewej (albo i prawej ) strony materiału. Mam nadzieję, że uda mi się tak rozdysponować materiałem żeby go nie zabrakło. Obawiam się, że w hurtowni nie będzie już więcej dostępne. 
Realnie kolor odpowiada temu z 3 zdjęcia, moje umiejętności fotograficzne są.... Delikatnie mówiąc do poprawy. Ale staram się starać!! 
Jak się Wam podoba





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jesteś pewien?